Ta strona korzysta z plików Cookies. Zasady ich wykorzystania są opisane w naszej Polityce prywatności. W każdej chwili możesz wyłączyć Cookies w przeglądarce.
Cześć wszystkim. Prowadzę niewielki, prywatny gabinet stomatologiczny i zastanawiam się jak skutecznie poprawić jego działanie, aby przełożyło się to na większe przychody. Czy jesteście w stanie mi coś w tym obszarze tematycznym doradzić? Tutaj np. jest jakaś agencja marketingu medycznego i zastanawiam się czy ich wybór byłby właściwym krokiem... Co o tym sądzicie?
Gdy po raz pierwszy czytam książkę, którą naprawdę lubię, mam wrażenie, że czytam ją po raz kolejny, że już ją czytałam. Tak, jak czasami spotykając kogoś, ma się pewność, że się go już kiedyś poznało.
Totomero wbrew pozorom niektóre gabinety stomatologiczne są mało rentowne. Wynika to z tego, iż posiadają taki a nie inny kontrakt z NFZ, przez co mniej czasu mogą poświęcić na obsługę pacjentów poza NFZ, czyli prywatnie. Jak wiadomo, pacjent z NFZ przynosi dużo mniejsze korzyści finansowe niż pacjent prywatny, w związku z czym korzystniejsze jest przyjmowanie tego drugiego. Są też gabinety, które mają wolne moce przerobowe, jednakże nie ma zbytniego zainteresowania ich usługami. Może to wynikać z faktu, iż gdzieś jakiś pacjent się poskarżył, iż nie był zadowolony z usługi, co wiąże się z tym, iż zaufanie do takiego gabinetu spada. Faktycznie, jeżeli to jest przyczyną gorszych wyników finansowych to należałoby rozważyć odpowiednie działania reklamowe, by chociaż w części odzyskać utracone dobre imię.